Opiskelijan päämediat

Ylioppilaslehdet printtinä ja verkossa sekä opiskelijakalenterit ovat pääkanavasi nuoriin opiskeleviin aikuisiin.

Tarjoamme käyttöösi monipuolisen valikoiman välineitä opiskelijakohderyhmän tavoittamiseen. Mediamme ovat kohderyhmän omia tarkkaan luettuja ja läheiseksi koettuja julkaisuja.

Pelkät yleismediat eivät tavoita eivätkä puhuttele kohderyhmää samalla tasolla.

Lue lisää »

Ajankohtaista:


Nyt voit käyttää kohdennettua sähköistä mainontaa yo-lehtien verkkosivuilla:


Näillä sivustoilla tavoittaa suurimpien  yliopistojen opiskelijat:

Helsingin Ylioppilaslehden uudistuneet verkkosivut: www.ylioppilaslehti.fi

Tarjolla myös Turun ylioppilaslehden verkkosivut: www.tylkkari.fi



Opiskelijakalenterit 2020-2021:


Parhaat paikat opiskelijanäkyvyyteen koko lukuvuodeksi - uudet lukuvuosikalenterit ilmestyvät aina elokuussa:

Yliopistojen opiskelijataskukalenterit  2020-21:  HYY, TYY, JYY, HaagaHelia


Kysy lisätietoja ensi lukuvuoden opiskelijakalentereista!  Niiden parhaat mainospaikat ovat myynnissä nyt keväällä 2020.




Ylioppilaslehtien ABI-numerot:


Ylioppilaslehdet julkaisevat normaalin vuosikertansa lisäksi sekä syksyllä että keväällä lukioikäisille suunnatut erikoisnumeronsa, joita kutsutaan ABI-numeroiksi. Näiden numeroiden teemana on esitellä lukiolaisille korkeakoulumaailmaa sekä niitä jatko-opintomahdollisuuksia, joita heille on lukion jälkeen tarjolla.

Luonteensa vuoksi ABI-numerot ovat erinomainen media myös muuhun lukioikäisille suunnattuun täsmämainontaan.

Ylioppilaslehti julkaisee kahdesti vuodessa valtakunnallisen ABI-numeron, joka jaetaan kaikille abiturienteille kautta maan.

Lisäksi Turun ja Jyväskylän ylioppilaslehdet julkaisevat omat alueelliset ABI-numeronsa, jotka jaetaan kyseisen talousalueen abiturienteille ja lukiolaisille.

Luonnollisesti nämäkin erikoisnumerot menevät ylioppilaslehtien normaalinumeroiden tapaan myös kaikille ko. yliopiston opiskelijoille.


KEVÄÄN 2020 ABI-NUMEROTARJONTA:

Ylioppilaslehti (valtakunnallinen ABI-numero) 01/2020 10.2.2020
     
Turun ylioppilaslehti 01/2020 31.1.2020
     
Jyväskylän ylioppilaslehti 02/2020 02.3.2020
     
     
     
     
 





Pirunnyrkki Oy

Pirunnyrkki on vuonna 1982 perustettu markkinointitoimisto, jonka osakkaina on suomalaisia yksityishenkilöitä. Kommandiittiyhtiöstä yritys muutettiin osakeyhtiöksi vuonna 1984. Kuulumme D&B:n rating-luokitusjärjestelmässä parhaaseen AAA-luokkaan.

Toimimme pitkän kokemuksen, virkeän mielen, mutta ennen kaikkea kunnianhimoisen ja hyvän ammattitaidon kannustamina erilaisten yhteisöjen ja yritysten rinnalla. Tarvittaessa, toimeksiannon sisällöstä ja laajuudesta riippuen, kokoamme yhteistyön palapelin palat yhteen laajasta kumppanuusverkostostamme. Teemme töitä mm. seuraavilla osaamisalueilla:

  • Myynti; varsinainen myyntityö, mutta myös myynnin tukitoimintojen suunnittelu ja toteutus
    • erityisalue: ilmoitusmyynti kohderyhmässä ”nuoret aikuiset/opiskelijat”
  • Markkinointi; markkinointiviestintä eri muodoissa ja medioissa
  • IT; pitkäjännitteistä työtä ylläpidosta ohjelmointiin erityisesti Apple-ympäristössä
  • Taloushallinto; kirjanpidon täydet palvelut, rahoituksen ja muun taloushallinnon konsultointi
  • Liiketoiminnan sparraus; hallitustyöskentely, liiketoimintaprosessien ja toimintatapojen arviointi ja kehittäminen yhdessä toimivan johdon kanssa

"Pirunnyrkki on perinteisesti kuudesta palasta koostuva, ns. kolmiulotteinen palapeli, jonka ratkaiseminen vaatii älyä. On myös useammasta kuin kuudesta palasta koottavia pirunnyrkkejä. Erilaisia pirunnyrkkejä kutsutaan myös nimillä älypeli tai pulmapeli.” -Wikipedia

Laskutustiedot

Verkkolaskutuksen tekniset tiedot:
Yrityksen nimi: Pirunnyrkki Oy
Y-tunnus: 0550439-8
Verkkolaskuosoite: 003705504398

Välitystiedot:
Välittäjä: Liaison Technologies Oy
Välittäjän tunnus: 003708599126

Paperiset ostolaskunne voitte jatkossa toimittaa osoitteeseen:
Pirunnyrkki Oy
Ostolaskut
PL 122
40011 HEEROS PALVELUT

Pdf-muotoiset laskut voitte toimittaa sähköpostin liitteenä osoitteeseen:
pirunnyrkki@heeros-invoices-fi.com